Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Jag blir nästan ledsen

Av Emma - 21 februari 2009 22:38

Sitter och läser gamla blogginlägg. Oh, från april förra året.

den 6 april ifjol gick jag på strandprommenaden i Kalix (jag var hit över helgen) trodde då att jag aldrig skulle flytta från Göteborg. Men som en blixt från himlen beslutade jag mig att jag skall flytta hem.Det var då när jag gick där.

Känslan jag hade 7 april när jag kom tillbaka till mitt dåvarande hem och jobb i Göteborg kan jag fortfarnade känna.

Den måndagen grät jag. Sedan sköt jag bort tankarna, som jag ofta gör,hela veckan till fredag.Då kom dom tillbaka och jag sa upp mig, och berättade mitt beslut .

Jag minns känslan. Det var så underbart just då, Jag hade inte en aning om vad eller hur det skulle bli här uppe.

Jag visste bara rakt från hjärtat att det var så rätt. Å inte hade jag fel inte, inte det minsta.

Jag minns Pappa som tyckte jag var galen att bara säga upp mig från ett fast och rätt bra lön, och en chefsposition... utan att ha nåt annat.


Sån är jag.

Får jag en känsla följer jag den, och jag minns att mamma och pappa sa att det ordnar sig.

Det är då, när jag får höra dom orden som jag känner mig trygg.


 
 
Ingen bild

MIA

22 februari 2009 19:36

Hej..
d var ett bra beslut du tog!!!
Saknade dig faktiskt när du bodde i gb..
fast än vi inte ses så ofta , så vet jag ändå att du finns här nära ju.. =)
fika/lunch nån dag...
kanske imon?? ska nog in till city imon.. men d blir på ef,m kankse kring 3 tiden
Ledig nånting?
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards