Direktlänk till inlägg 18 februari 2009

Arbetssituation

Av Emma - 18 februari 2009 14:58


Ja, funderar på arbete. Jag har alltid trivats på arbeten jag haft.Ett tag i alla fall. Jag är den där som trivs, jobbar massa, ledsnar vill ha ombyte.

Jag kan inte göra samma år efter år.

På min arbetsplats måste jag känna att jag kan utveckals, jag vill känna mig behövs, jag vill få feedback OFTA,jag vill känna att det jag gör är meningsfullt, jag vill vara stolt över mitt arbete, det skall vara kul att gå dit, det måste vara en bra arbetsmiljö i sett ifrån hälsosynpunkt.

Jag blir nästan arg då jag hör/ser personer som jobbar 15 timmar i streck, stress, ingen rast, ingen mat, får man äta görs detta ståendes i stress!

Samtidigt talas det om att man i företaget skall ta hand om sin hälsa.


Okej.Nog om det.


Ikväll blir det Yogautövning för hela slanten för mig å Lisa.

 
 
Hanna

Hanna

18 februari 2009 16:03

JA jag hatar det! iof är de ju en fördel, men dom fördelarna är de slut med hos oss nu :) Ja när? i eftermiddag kväll eller efter imorgon allt efter lunch kan jag! :)

http://hany.blogg.se

 
Ingen bild

mia

18 februari 2009 20:28

hej,,
kanske kanske att jag kommer på fre.. men hör av mig så fort jag vet några planer inför fedagen..

hejs

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma - 15 mars 2011 06:54

Oj, hittade hit till min gamla blogg igen. Kanske provkör den då. Hihi-min motivation till bloggning har väl vart och ör sisådär. Men, nån gång kanske jag kan ge er någon rad. Motivation ja. Jag känner mig för tillfället otroligt omotiverad-till my...

Av Emma - 13 januari 2010 07:34

efter morgonens rutiner(frukost,bloggande,nyhetsmorgon...) drar jag nu till gymmet.Axlar och biceps är det dags för. Jippie yey. ...

Av Emma - 12 januari 2010 21:00

att använda denna igen.Mycket roligare layout känns det som..funderar ett tag till. Kolla in mig på www.metrobloggen.se/strongenought   ...

Av Emma - 3 mars 2009 13:38

  KAtastrååååf! Jag har ju inte skrivit rätt adress! Nu prova! Kom och hälsa på!   www.metrobloggen.se/strongenought   Ändra i länklistor! ...

Av Emma - 3 mars 2009 08:36

Ja, jag är på G härifrån. Finns roligare på andra ställen...skall bara ordna till den nya lite:)   NI måste följa med mig!     ...

Ovido - Quiz & Flashcards