Alla inlägg under december 2008

Jul

Av Emma - 8 december 2008 08:17

Julklapparna börjar bli dags att klura på. Jag och min kille har gått lite med samma tankar visade det sig när jag sa det igår.

Till varandra skall vi inte köpa nån sak så, utan vi skall köpa oss en julklapp tillsammans som vi bägge vill ha. DÅ återstår det att se vad det bli, jag är ju inne på en härlig kaffemaskin!

Han hade inte velat förselå det, han trodde jag inte skulle vilja det så julklapps tokig jag är:) Men jag måste erkänna, det där börjar släppa lite.


Årets julklapp jag önskar mig är:behandlingar, frisörbesök, massage, tidningsprenumeration... Sånt.

SOm jag inte köper och unnar mig själv! Perfekta julklappar. Jag vill egentligen inget annat än att gå på härliga behandlingar och frisörbesök!


NU-JOBB

Av Emma - 7 december 2008 18:59


Idag har jag jobbat.

Efteråt var jag trött och slut efter att ha sovit dåligt och vart igång mycket.

Kändes klokt att skippa min planerade träning, stolt!


Så jag å min älskling lagade vår favvomiddag och drack vin, samt åt good efterrätt!

Fy så trevligt och gott.

Eftersom jag har jobbat igår kväll har vi inte fått våran härliga lördagsmiddag, därför blev det en härlig söndagsmiddag.

Tackar!

Av Emma - 6 december 2008 15:43

Nu är jag hemma igen efter lite uppdrag.Är nöjd.


HAr precis fått världens godaste glass, Ben Å Jerrys. Åt också årets första pepparkakor som var ack så goda.

Det är ju lördag, då får det bli lördagskarra:)


Snart, Jobb.Again


Ha en bra lördag!

Av Emma - 5 december 2008 13:32

På dagens lunch.Wallenbergarna var inte i min smak så mycket som jag trodde. MEN dom funkade,JAPP.

Tror mina smaklökar är ur gängorna eller nåt, men jag vet inte.


Mitt pass på lunchen var lovely.Faktiskt Jag svteetades och fick min träning och gav andra träning och svett.

Så då, var det gjort.NU,skall jag jobba på nå timme.MEn jag misstog mig inte är det ju julbord jag skall jobba.Det är ju som vanlig restaurang. Attans då blir det ingen skinka:) DET blir grillbuffè!

Av Emma - 5 december 2008 07:53

Idag, är fredag!

*Frukost, nu bestående av massa gott med jultema:)

*TC å lägga in ett skolarbete i fronter

*Handla inför helg

*Lunchpass på TC.

*Lunch-Jag vill på Hotellet!

*Jobb JULBORD


Fy så mysigt!Rematikerföreningen:) Mysig med julstämning!Kanske man får smaka sig en julskinkebit:)


NU, skall jag iväg!

Av Emma - 4 december 2008 15:55

Denna dag snart gjord.I Luleå. Skolan, kändes bra idag.Ett virrvarr över hur jag skall göra.Nå det löser sig.


Mina fingrar mår inte helt bra alltså.Dom domnar, ett finger typ.Då och då.Vad är det för fel?

Samma med fötterna.Domnar bort varje dag.Till å från.

Vet inte det heller.

Jag, skall å träääna idag. Ikväll, för min egen del inte för någon annans. Det skrämmer mig att jag mer och mer vill ha det så.


Idag på skolan har vi dansat streetdance.Åh, Fi fanken så KUL.Bra start på dagen!

Av Emma - 3 december 2008 22:24

För en lång dag i Luleå imorgon.

Skola där jag skall presentera mitt träningspass. Kommer köra Body Pump med klassen.Sedan blir det gruppträff, sedan lite dötid innan jag själv skall instruera mitt eget pass på Inpuls.


Thats it. Så, Audin min skall få åka till Luleå imorgon. Hoppas å håller tummarna att den är med mig.

Är ju lite nervig å köra nuför tiden.


Ah.Dusch å god natt.

Av Emma - 3 december 2008 12:51

Ajjj,jag har sån väärk i mitt knä.Som jag slog i sängen igår kväll för 100 gångnen.


Jag haltar det gör ont och fick ett sår juuuu.

Stackars.

Ovido - Quiz & Flashcards