Alla inlägg den 14 december 2008

Av Emma - 14 december 2008 16:03

Ibland tänker jag så att fy vad skönt det skulle vara att ha en söndag som det var förr i tiden.Helt vila!Att jag inte skulle göra nåt alls på söndagar.

Hm, så är inte mina söndagar. Idag har jag jobbat å gymmat. Än så länge å jag skall snart å handla sen ha spinningpass och sedan efter det skall vi äta god middag.Våran absoluta favvomat.


Igår var jag på julbord.Kanongott och kanonbra på alla sätt å vis.

Vin till maten såklart så var jag nöjd.

Min tallrik fylldes mestadels av fisk från fiskbordet! Å desserterna!

Kladdkaka,ckolkladmousse,skumtomtar å melon.


Jag är glad idag för Min älskling vann deras match också. Jag är HeltKÄÄÄR i Han!


Nå, nu skall jag ta på mig mina spinningbyxor.


Ha en fin söndagkväll


Ovido - Quiz & Flashcards