Alla inlägg den 10 december 2008

Av Emma - 10 december 2008 22:12

Jag och min Tommy här om dagen. Han skulle göra nåt med min bil då jag hade ena bilnyckeln med mig. Så han letade och letade efter min reservnyckel... då den kan vara bra att ha inne i huset typ.

När jag kom hem frågade han då vart jag har min reservnyckel...Hm. Den ligger i bilen.Inlåst

Smart. Är det där man skall ha den eller?


Av Emma - 10 december 2008 11:04

Jag funderar och funderar hela tiden.Jag är en rätt vilsen själ i det jag vill, jag kan ändra mig från dag till dag.

HEla tiden pågår det ett virrvarr av tankar i mitt huvud.Som nu, jag har för mycket att tänka på och massa att syssla med, lite här llite där och lite där.Det gör mig galen.Jag har efter många överväganden besluatat mig fö att dra ner på en sak i livet. Nämligen alla dom här passen jag håller i i Luleå.Det tar helt enkelt för mkt tid.

Fast inte helt helt kan jag släppa det, men nästan. Det jag känne mest för, nämligen Bp skall jag ha kvar.

Det har kännts mest som en belastning för mig att ha dessa pass senaste tiden, så jag har gjort det enda rätta.

Jag känner mig däremot mer hemma här i Kalix=mer tid här.


Så, idag.EXAMINATION i en kurs.Fysisk aktivitet.

Okej, jag vet inte alls vad som händer.. kan man vara mer oförberedd?

Vet inte, men... Det får gå som det gr och bli som det blir.Dessumtom är vi in nya grupper... Och oj.. Dom i min grupp har jag ju knappt pratat med så Mycket.


Vi får se.

Nu MAAAT.Körde ett snabbt armpass i gymmet och jag blev helt slut i armarna.Trots att det tog typ 20 min. Hann ändå med endel övningar.

Chins,Dips,Bicepscurl i cable,Koncentrationscurl,pushdowns med rak samt sned stång, frenchpress samt hammercurl m hantlar.


Bra!




Ovido - Quiz & Flashcards