Alla inlägg den 18 december 2008

Av Emma - 18 december 2008 09:39

I helgen kommer jag gå en utbildning på 2 dagar.

Jag är förväntansfull och hoppas på att utbildningen kommer utveckla mig som instruktör. Det är ZoneCykling jag skall gå! Härligt att den finns i Kalix.

Läs mer på www.tranasmart.nu


KUL!

Av Emma - 18 december 2008 06:51

Jag är ju så att när jag gillar nåt, som i detta fallet i matväg då gillar jag det verkligen hela tiden och vill äta det hela tiden. Som i detta fallet blåbärsscones. Har bakat igen, denna morgon.

Denna morgon har jag också enorm träningsverk i benen eftersom att jag tränade ben i gymet igår. Kan inte hålla inne med att det är härligt.


Idag är sista dagen i skolan. Examination, så får se då hur detta blir och går idag.

Sen kan jag se det lite som jullov.Fastän det blir jobb istället!

Ovido - Quiz & Flashcards