Alla inlägg den 13 december 2008

Av Emma - 13 december 2008 14:47

Äntligen!

Jag älskar julen, och allt vad det innebär.Därför känns det extra skoj idag då vi skall ut och äta julbord på folkets hus.

Det kommer bli riktigt trevligt tror jag med uppträdande och grejjer omkring maten.


Min dag idag startade tidigt, med att jag prommenerade och min kille körde bil till hotell vahall för att avnjuta en god frukost.

Det var hans idè eftersom han har match idag och förra veckan när han hade match och dom vann så gjorde vi det också.

Så, dom sakerna vi gjorde då har vi gjort idag också.

Samma under gårdagskvällen, var u tå käkade, åt ben å jerrys glass å tog det lugnt.

Så nu håller jag tummarna att dom vinner.

Jag har precis vart i gammelgården och lämant min bil, och en vänlig person hämtade mig så att jag slapp gå eller nåt därifrån.

Ja, sånt.

Nu funderar jag på att ta mig lite mat.Ett sista mål innan julbordet.Det är ju ändå.... ca 5timmar tills vi skall äta.

Först skall jag ordna upp lite här hemma, kanske borde skotta lite ute också.DET HAR SNÖAT MASSSSSSSAAA!

Ovido - Quiz & Flashcards