Alla inlägg den 28 december 2008

Av Emma - 28 december 2008 09:40

Nu känns det som att allt är över.Nästan

Det är nästan så att jag glömt bort att nyåret är kvar. Jag är ju nästan så jag att jag gillar vardag, vanliga dagar rutiner ja, allt skall vara som vanligt.

Jag blir ur banorna ur gängorna med alla dessa röda dagar hit och dit. fastän visst är det härligt att ha sin älskling hemma och kunna umgås med honom. dessa röda dagar har jag ju trots allt vart sjuk.


Idag är jag frisk.jag friskt förklarade mig själv igår.Det funkar inte att bli frisk genom att vara hemma å ta det lugnt. det gick inte för mig.


Nej, nu är det dags att göra lite annat.

Julen 2008 är passerad. Som skönt.

De bästa är ju trots allt den goda maten, som överöser vår kyl fortfarande, och som jag nu är liiite less på.



Ovido - Quiz & Flashcards