Alla inlägg den 16 december 2008

Av Emma - 16 december 2008 11:26

Ja jag har bakat en gång till idag.

Å nu läser jag litteratur inför nåt jag behöver kunna, sedan snart skall jag äta min lunch på Valhall.

Biceps och triceps fick sig ett fintpass på gmmet så nöjd jag vart. Superset hela vägen igenom så det tog bara 30 min.

Snabbt och intensivt.


Skall läsa lite till innan jag beger mig.Skall försöka styra nån mer klapp idag.

Kvar har jag åt:

Mamma

Pappa

BrorX2

John

Henry

Mormor&Morfar

Farfar



Av Emma - 16 december 2008 06:55

Imorse har jag bakat blåbärsscones. Så gott.

Ja, herregud. Står å bakar halv sex på morgonen.. fastän jag är ledig!!!

Vad är detta? Ja ojojoj.


Annars då, annars så. Idag skall jag äta lunch med en bekant och så skall jag instruera ett företagspass i em.


Snart,eller nästa vecka är det hemvändarefesten då jag kors i taket skall gå ut. Det jag klurar på är vad som bli innan.. Är som sugen på lite mat å vin innan på hemvändarbuffen.

Ovido - Quiz & Flashcards