Alla inlägg den 22 december 2008

Av Emma - 22 december 2008 09:47

Visst va? Jo, julaftonen närmar sig mer och mer.Känns konstigt.

Jag har också gått och blivit sjuk. Urch.

Men det får helt enkelt gå, jag skall in å jobba nu snart och efter det blir det ju festligheter!

Då kan jag ju inte gå å bli sjuk.


Har precis ätit min underbara frukost.Så nu blir det att duscha innan jag skall gå till stan.Min bil 'r ju kvar där ifrån gårdagen.

Hejj


Av Emma - 22 december 2008 00:03

Vad skulle du göra om du bara hade 3 månader kvar att leva?


Jag har svarat på den här frågan tidigare i en bok som jag kikade i.Det var för ca 1 år sedan då jag bodde i Göteborg,jobbade mycket och inte gjorde så mkt annat.


Underfrågorna till detta var, vart jag skulle vara?Med vem?Vad jag gör nu som jag skulle välja bort.

Mina svar var I kalix, med min familj,jag skulle välja bort jobbet.

HM.Min tanke är direkt nudå när jag ser tillbaka på det.

Varför gör jag inte det då?Oavsett hur lång tid jag har kvar att leva.Så är det ju märkbart vad som är viktigast...





Ovido - Quiz & Flashcards