Alla inlägg den 8 december 2008

Av Emma - 8 december 2008 15:30

Åh, har inte ens hunnit med kaffet idag! Bara imorse då, men det var lite för min del.


Idag på jobbet dom första timmarna har jag haft 3 skolbarn med mig!Jättekul tyckte jag:D

Vi gjorde taccobuffè samt frukostbuffèn.Sedan fick dom intervjua mig.


Nu är jag mest hemma å försöker ta det lugnt.Jag skall ha pass ikväll och var imorse också och körde styrka.

Nu skall jag minsann göra en liten annan grejj innnan min Tommy kommer hem.

Han är så bra!

Jul

Av Emma - 8 december 2008 08:17

Julklapparna börjar bli dags att klura på. Jag och min kille har gått lite med samma tankar visade det sig när jag sa det igår.

Till varandra skall vi inte köpa nån sak så, utan vi skall köpa oss en julklapp tillsammans som vi bägge vill ha. DÅ återstår det att se vad det bli, jag är ju inne på en härlig kaffemaskin!

Han hade inte velat förselå det, han trodde jag inte skulle vilja det så julklapps tokig jag är:) Men jag måste erkänna, det där börjar släppa lite.


Årets julklapp jag önskar mig är:behandlingar, frisörbesök, massage, tidningsprenumeration... Sånt.

SOm jag inte köper och unnar mig själv! Perfekta julklappar. Jag vill egentligen inget annat än att gå på härliga behandlingar och frisörbesök!


NU-JOBB

Ovido - Quiz & Flashcards