Alla inlägg under februari 2008

Av Emma - 5 februari 2008 22:12

 Har du ätit några semlor idag?


Fettisdagen, rätt roligt namn.


Min dag har vart full med göromål, som alltid som vanligt. Allt känns faktiskt bra nu.

Jättebra.

Fick åxå till riktigt bra pass i gymmet idag, så vad kan man säga eller vara annat än nöjd:)

Japp.


God kväll


Av Emma - 4 februari 2008 22:05





 Ja.

Det är det jag vill slutför min dag med.

Jag har haft det alldelens kanon idag,faktiskt. Jag har tagit det skapligt lugnt och gjort det jag kännt för så.

Sådana dagar är bra.

Efter jobbet(gick hem lite tidigare idag) hann jag med ett träningspass utan dess like.

Fick lite expert hjälp av stans snyggaste karl också;) Så det tackar man inte nej till.

Bröst och axlar idag. Lite lättare vikter och fler repetitioner. Fokusen låg idag på teknik och strikt utförande.


Imorgonbitti skall vi ha möte, innan dess skall jag ta mig ett härligt morgonpass. Det är ju det jag älskar.Tidiga mornar, men härlig ursvettning.


Jag säger då det, ibland är inte allt som man tror.Verkligen inte.



Av Emma - 4 februari 2008 09:08

Min morgon började med blodbad i mitt badrum. Näsblod, som inte ville sluta rinna. Kan bero på min förkylning. Jag hatar det! Jag är förkyld, som så många gånger förr försöker jag förneka det in i det sista.

Nu är förkylningen ett faktum så det är bara att acceptera det.

 Fick vicka bort min käraste klass som jag skulle ha kört på lunchen. Så nu har jag ialla fall fått i mig mat i magen.Min frukost som inte går upp för någon annan måltid på hela dagen.


Ser ut att bli en härlig dag när man tittar ut genom fönstret.



Av Emma - 3 februari 2008 22:51

Ja jag vet bara att jag har haft det bra i helgen. Riktigt bra.

Ser man vidare på min kropp så kan man också utläsa att jag har haft det vilt.


Blev vin både fredag och Lördag, trots tidig morgon på lördagen.

Lång dag som avslutades med dans och riktigt trevligt sällskap. Tänka sig vilka snygga kollegor man har.


Så nu är jag rätt slut, så jag säger bara god natt.

Av Emma - 1 februari 2008 14:14

För min del. Jojjomennsan. Jag skulle egentligen ha åkt iväg mot stockholm med en buss nu kl 15.30

Istället får jag åka tåg, kommer gå fortare smidigare och skönare.

Detta för att jag skall köra en core klass istället.

Jag möter upp dom andra uppe i Stockholm istället då, kan vara bra det då.


Nu är jag mest i mitt hem och myser på.Väskan är färdig packad, måste ordna med taxi bara så är jag REDO.

YesBox. Nej nu, skall jag vila lite.Känner min hals behöver det.

Hoppas på att inte behöva vila imorgon, vill så gärna Cykla och brottas. På klasserna som jag anmält mig till.



Av Emma - 1 februari 2008 11:58

I köket jag e alltsåååå.


Det ekar tomt i min kyl, trots detta slängde jag ihop AP god mat. Keso och kycklingröra med curry och vitlök. Så lätt så gott så nyttigt så protienrikt.

Lite avocado hittade jag också. MMM.

Det behövdes efter vårt pass i gymmet. lite finlir här å där.


Jag är lite halvkrasslig. Det känns inte bra med den här trevliga helgen framför mig. Har låna en hel outfit till morgondagen:)

Detta ser vi fram emot.



Tjiho.

Av Emma - 1 februari 2008 07:02

Jojjomennsan.

Idag om typ 1 timme skall jag träffa min PT. Laddad med god frukost i magen och såklart kaffe.

Anar att det blir mycket övningar för baksidan av min kropp.

Rumpa, rygg och baksidan av axlarna.


Behöver sola och behöver shoppa på mig nåt nytt innan vi åker söderut.


Skön fredag.


Ovido - Quiz & Flashcards