Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Emma - 13 februari 2008 22:34

Fanken, hur jäkla gott är det inte med mat. Fastän jag är proppmätt vill jag ha mer.

Nu får det vara nog.

Idag har solen visat sig utanför mitt fönster, ingen annan kan vara gladare än mig. Även fast man är inomhus värmer och glädjer solen.

Min dag har vart skön, lugnt och härlig.

Cyklingen på lunchen gjorde att ajg fick min dagliga dos av träning, blev inte sämre med min favoritmat på bästa stället i stan.


Å vet ni, på tisdag skall jag sitta i skolbänken igen, men bara för en vecka.

Jag skall utöka mna kunskaper inom träning och gå utbildningen mot styrketräningsinstruktör.

Spännande och kul!


Natti.

Av Emma - 13 februari 2008 09:58

Jag sitter här på morgonkvisten och kikar efter olika fritidskurser?

Finns så mycket, skulle vilja gå nåt. Något helt annat, något helt nytt... bara för att få tankarna på annat håll, bara för att träffa andra människor, bara för att få en annan syn på nåt.

Feng Shui? Kanske skulle vara nåt. Funderar lite på Yoga, att gå någon härligt yogakurs på ett riktigt Yogacenter.

Tåls att tänka på lite till.


Jag skippade allt jag hade tänkt att göra imorse och istället är jag här hemma. Har ätit gott, frukost. Min favoritmåltid på dagen.


Skall snart in till kompassen och cykla, min klass på lunchen. Tycker verkligen om att köra lunchklasser. Kanoners, kanonbra Helt enkelt.


Det börjar bli dax, skall också hinna med att hitta några finfina hjärtansdag kort. Det är allt imorgon.



Ovido - Quiz & Flashcards