Alla inlägg den 14 februari 2008

Av Emma - 14 februari 2008 21:09

Dom är bortglömda i tvättstugan, och nu kan jag inte ta mig in där.

Mina 2 favvislinnen, mina nyaste finaste grejjer.

Håller tummarna att ingen tokfink har tatt dom. Tar mig inte in ju i den stugan å hämta dem.


Alla hjärtans dag jag har skickat kort till mina familjemedlemmar, detta visade sig vara mycket uppskattat. Så jag är glad att göra människor glada.

Jag hade en teori om att köpa en egen alla hjärtans dag present till mig själv. Blev ingen idag, kanske får unna mig nåt imorgon.

Är lite inne på elektroniska prylar.

Kamera, nån snygg stilig microvågsugn, något annat som förgyller min tillvaro på något sätt.


Jag försöker se efterlyst, så fort jag lägger mig i soffan somnar jag. Jag får sitta upp istället.


Jag kan inte vara anna än tokglad idag, bra väder.Eller GULD väder ute. Tog mig en sväng på stan bara för att. Njuter av lite friskt och skönt, samtidigt som himlen är klarblå med underbar sol.

Det värmer upp hjärtat och själen.


God kväll.

Av Emma - 14 februari 2008 07:56

Jojjomensan.

Det är torsdag, som veckan smyger i rasande takt förbi. Jag har nu precis laddad upp min dag med frukost. Skall träffa Pt och köra ett pass med denna i dag.


Kul,fastän jag har lite klasser idag är det risk med för mkt av varan träning. Får se till att äta mycket.


Så kallt ute i dag -5 grader. Nästan så det är rekord! Jag tycker bara det är positivt med lite bitande kyla i kinderna.Klar himmel så det verkar bli en fin dag.


Alla hjärtans dag <3

Ta väl om hand om dina nära.


Adios



Ovido - Quiz & Flashcards