Alla inlägg den 15 februari 2008

Av Emma - 15 februari 2008 23:18

Ja, nu är den fullbordad.

Penisonärsvarning på mig, men mina fredagkvällar ser ut såhär. Jag har dom ofta för mig själv. Inget undantag idag.


Så nu, kryper jag till kojs.


Helg, men hoppet om underbart väder.


adjöö å natti

Av Emma - 15 februari 2008 20:57


Vill bara tillägga, jag är otroligt förtjust i denna man.

Han är HET.RIktigt HET.




Av Emma - 15 februari 2008 20:45

7 Minus grader utanför mitt fönster.

Jag säger det, det börjar likna nåt. Jag tycker om när det är kallt och friskt ute verkligen.


Fredagsmys för mig hemma i soffan. Helt dumt hur jag uppskattar det.


Hade tänkt plugga lite anatomi ikväll för att förbereda mig inför morgonen.

Skall få privat undevisning och uppfriskning av minne av anatomikunskaper.

Uppsakttar verkligen att han tar sig tid för mig och vill bjuda på sin tid att göra det för mig.

 Tack.


Har ätit gott, och nu smuttar jag på min goda kaffedrink, eller drink.... Ingen alkohol i, men lika gott ändå.



Kommer bli en tidig kväll, hade inte bästa sömnen i natt kan jag säga.

Vaknat och haft den känlan av att jag inte vill vara i sängen.Jag vill att det skall vara morgon så jag bara kan gå upp och möta dagen... Det är väl ett gott tecken på att man trivs i sin tillvaro och vakna tid?


JaJaa.


Kanske blir det lite vin imorgon, jag är riktigt Rödvinssugen:)


God kväll

Av Emma - 15 februari 2008 14:00

Ja, nu var det de här igen. Ute, inne? Vart lixom.

Tänkte vara ute i dag när det är så fint väder och jag är rätt ledig. Men vad skall jag göra där ute, det är det som är frågan. Jag kan ju inte bara hänga där lixom.

Jag har redan prommenerat och motion av den varan får jag mer än nog av annars också så jag kan inte hålla på med det så mkt mer.Jag vill inte gå på stan för då kommer jag bara göra av med alla mina pengar.

Gå ut å bara sätta sig är ju inget vidare kul heller.


Så nä, inomhus håller jag mig en stund till. Ser ut och det är nog det.SKönt ute.


Imorgon skall jag äta lunch med en kompis jag inte sett på ½ år!Ooo.Hur kan det gå så illa? Skall bli otroligt trevligt.


Sedan gäller det andra allvarliga saker. Tots ledighet är man inte riktigt ledig i tanken.


Är sugen på rött vin i helgen. Så gott med en glas framför melodifestivalen imorgon.



Av Emma - 15 februari 2008 12:23

Jag kan inte mer än le åt det fina vädret ute.

Även idag strålar solen från en klarblå himmel. Tog mej en skön prommenad i solen vilket inte var helt fel.

Men nudå?


Skall bara vara hemma, förbereda mig och mest vara så.


Kyligt kallt och skönt, med en ledig helg framför mig.Det är en sån känsla som jag vill ha alltid.



Ovido - Quiz & Flashcards