Alla inlägg den 24 februari 2008

Av Emma - 24 februari 2008 14:12

Här sitter jag nu, utan min älskade blender. Den har länge jobbat på sista versen och idag blev det så. Helt plötsligt blixtade det till, små gnisot och ett jäkla rökmoln fylldes i min annars så lugna kök. Å där försvann min chans att ordna till min underbara puddning på kvällarna, så vida jag inte åker in till stan bums och köper en ny.


Nu sitter jag här hängandes över databordet, med kaffet. Trött som få efter att ha vart ute å dansat ut till småtimmarna.

Avbokade in tid med PT, bara för att lata mig idag. Känner mig precis lika mosad och överkörd som igår.Bara ett snäpp värre.


Det jag kommer fortsätta min dag med är liggandes i soffan, med en bok, med bra musik. Slöa.That´s it.


Har funderingar på ett yogapass sedan.Men än så länge är det funderingar. Vill ju gå på ett yogapass i veckan, så det har inte blivit ett enda än.



Tenta imorgon, kanske borde jag tänka på det lite.Men, jag gör inte det. Har lagt det där åt sidan.HELT

Kanske dumt, men jag känner mig lugn.

Det enda jag vill är att gå på bio ikväll.Jag vill se PS i LOVE YOU.Jag vill Jag vill.Om jag så ska få gå själv.


ciao


Ovido - Quiz & Flashcards