Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Emma - 17 februari 2008 14:04

Ja varför lägger jag tokmycket tid på det här med blogg, och läsandes av bloggar?


Jag tycker att det är kul.Jag har alltid tyckt om skriva, jag har haft dagböcker så länge jag minns, jag har alltid skrivit. Brevvänner, slam,fb allt vad det hette i tonåren.

Nu blir det bloggandes, fast jag har en enorm kärlek till fina block, pennor,kalendrar alltsånt.


Läsandes av bloggar gör jag mycket för att läsa och hänga med vad som händer i mina vänners liv, främst då dem som jag inte träffar så ofta.

Sedan läser jag massvis med träningsbloggar, mest för att läsa om hur andra lyckas och gör för att nå dit dom vill.

Inspiration samt att jag lär mig nya saker, och att se på saker på ett annat sätt.

Därför älskar jag det. Som nu, med mitt eftermiddagskaffe framför datorn.

Mitt sätt att koppla av, och koppla bort.


Jag har vart på min kvartaler på SatsKompassen. Alltid lika trevligt och inspirerande.

Idag fokuserade vi extra mycket på teknik och fick endel tips.

Jag cyklar lite inåt med knäna, något jag är medveten om. Konstigt med tanke på att jag inte är kobent i vanliga fall. Då hade det vart mitt naturliga rörelsemönster, men nu är inte fallet så att jag är kobent.Ändå vill dom dra in mot mitten.


Jag skall ta en skön dusch innan jag beger mig till stan. Jag skall titta runt, försöka hitta ett par ordentliga hörlurar till min Ipod eftersom mina gamla har gett upp.

Sedan vet jag också att det finns sådana finfina linnen på stadium.Får se om det där nikelinnet med guldiga detaljer kommer finnas i min garderob sedan?



Av Emma - 17 februari 2008 08:37

Morgon, ingen sol än så länge. Håller tummarna lite och hoppas på att den kommer att kika fram inom en snar framtid.


Idag, sista dagen på v 7. Vad har vi lärt oss i veckan? Jo, jag har funderat endel på det. Vissa människor, som jag har i min närhet... eller inte jättenära.Men vi säger som så. Det finns människor som jag bara känner mig helt obekväm med i sällskap.Jag otrivs och känner mig nertryckt, underlägsen och bara vill dra.

Känns som att dessa människor bara försöker ändra och påpeka allt jag gör.


Annars. Kaffet är drucket upp, jag skall in till sats kompassen för en två timmars kvartalutbildningar för sats cykel och satscore.

Funderar på om jag skall sätta mig på cykeln eller om jag bara skall titta på, känns som att träningen inte vart en bristvara denna vecka i alla fall.


Jag kommer annars idag befinna mig på stan, samt  besöka en gammal bekant som bor här i  krokarna.


Men annars mina vänner mår jag toppen.


Ha en SKÖN söndag



Ovido - Quiz & Flashcards