Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Emma - 11 februari 2008 21:44

Jag tycker det är så jäkla jobbigt med människor som bara skyter på dem själva hela tiden. Dessa personligheter finns, överallt omkring mig.

Eller jobbigt, jag tycker det är pinsamt. Riktigt pinsamt, sedan är det ofta så att dom som har så mycket mer att verkligen vara stolta och glada över dom nämener det inte ens.

Dessa människors självförtroende ligger egenligen på noll och för att lyfta sig själv behöver dom skryta.

Nej. Stackarna.


Idag har jag fått till en BRA dag.

OJ. Jätterbra, så med den känslan kommer jag sova gott. Har ätit gott och är mätt och belåten.

Imorgon på lunchen kommer jag däremot unna mig ett härligt Yogapass.


God kväll

Av Emma - 11 februari 2008 10:10

Jorå, denna morgon har börjat finemang. Med grymt pass i gymmet och nu god kaffe framför datorn.

 Ja god kaffe, den förra kaffen jag skulle dricka imorse till min fruksot blev ju inte lika poppis. Kaffe med berocca i smakar inte så bra, för det var just det jag drack. Kaffe å berocca, fy så läbbigt.


Måndag mornar, dom  dagar jag gillar.

Ovido - Quiz & Flashcards