Alla inlägg den 8 februari 2008

Av Emma - 8 februari 2008 22:40

Tänkte lägga in en bild på vi 3 i Stockholm förra helgen.Mina nära kära kollegor och vänner.



Av Emma - 8 februari 2008 12:22

Jo, nu har jag gjort allt det där. Det har gått som smort. Bra av mig.

Ny städad lagg är inte dumt, renbäddad säng gör att jag vill krypa ner där i.

Icket.Ladda batterierna för ett Pass i gymmet.


Ikväll kommer jag gå ut och äta mat, med en bekant till mig. Faktiskt trevligt. Det där med att gå ut å äta gott är så himla fint, bra,trevligt. Japp.

Så fredagskvällen blir lugn, hehe.... Vad annars.


Idag lagade jag mig än en god lunch, kycklingfärs. Spagetti å kycklingfärssås:) Självklart lite annat smått å gott vid sidan av.


Nix, pix.




Av Emma - 8 februari 2008 09:33

Jag vill åka på konvent,träningsläger, spa, behandlingar.

Det finns några intressanta i maj månad. Klurar lite till innan jag bestämmer mig.

Just nu sprätter det i mina ben, jag vill ut å löpa,springa,springa.

Jag har blivit barnslig förtjust i denna träningsform, kanske Göteborgsvarvet nästa?

Tjih!

Av Emma - 8 februari 2008 09:12

Ja fy sjutton, dom är finfina dom. Vill ha dom alltid typ, trots att dom är lite stora.

Har precis ätit frukosten. Det är ju så gott! APgott:)

Mätt och belåten, redo för dagen.

Skall träffa PT kl 13.30, innan dess blir det lite praktiska saker jag inte hinner annars som handling, städning och sånt. Skall ta mig till den hära lidl affären som är Bäst i mitt tycke efter som dom har bra frukt till lågt pris och sedan kvarg(kesella) dubbelt så stora förpackningar men ändå så billigare än dom vanliga kesellorna.

Jaaaaaaaa.Intressant värre.


Kaffedrickare som jag är slurpar jag på en god kaffe alltid framför min bloggstund på dagen. Viktigt för mig. Verkligen, dessa rutiner.


Hey Yey.Nu är det dax.




Ovido - Quiz & Flashcards