Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Emma - 29 februari 2008 12:12

Idag har jag skrivit ut vila på recept till mig själv. Men, det håller inte, inte fullt ut då jag bokat in mmig på sån vibrationsträning för att testa. Men, rätt mkt vila blir det ändå.

Jag måste lägga av, skära ner på min träningdos.

Idag vila, god mat trevlig sällskap å gott vin(?).Låter inte så dumt va?


Nära döden upplevelsen för en stund sedan gör att jag känner mig totalt omtumlad. Jag var 1 sec från att bli överkörd av vagnen.Å nu skojjar jag inte.FYYYYYYY

Av Emma - 29 februari 2008 08:44

Sista dagen på månaden så då undrar man var tog februari vägen?


Igår befann jag mig på wellnessmässan hela dagen. Jobbade i våran monter, tillsammans med kollegor av den bra sorten. YesBox. Nog för att alla mina kollegor tillhör den kategorin på ett eller annat sätt.


Trots min onda hals ställde jag mig på löpbandet för att tokspringa 2 km så fort jag kunde. Fräch jag var efter den aktiviteten, nersvettad i mina vanliga kläder.


Kvällen ikväll bjuder på riktigt bra grejjer.Jo, inte annat än STAND UP show med mat innan.

Yes, jag ser fram emot en helg som även kommer fyllas av, jobb, pluggning pluggning av koregrafi till den nya pumpen som jag tog mig vatten över huvudet att köra redan på söndag!HJÄÄÄLP.

Ovido - Quiz & Flashcards