Alla inlägg under februari 2008

Av Emma - 23 februari 2008 09:08

Faktiskt, eller fantastiskt. Seg, som förr. Alla lördagarna ser ut som så. Känns som om jag är överkörd, mörbultad,sönderslagen eller ännu värre inte har någon hjärna.

Hur skall jag kunna koncentrera mig idag, helt dumt. Slutkörd är det rätt ordet för dagen.


Kan det bero på lång jobb vecka, sen slappnar jag av på lördagen. Det tar ut sitt.


Nåväl.Jag mår Braa och ikväll, då skall jag dricka vin. Fy sjutton vad gott. Helt underbart, apgott.



Rött skall det vara, DÅ är jag som såld.

Av Emma - 22 februari 2008 20:32

Idag så såg jag dom.Två Kalixbor på Sats i Göteborg.

Jag tyckte väl jag kände igen dom från mina hemtraker, så efter lite snokandes å filurandes så bekräftades det.


Japp.Det var dagens intressantaste lixom. Sen har det bara rullat på, övingar,styrketräning,Body Pump.

Kände mig så smått irriterad ikväll, jag blir sur när folk som inte har nåt med mig att göra lägger sig i vad jag gör och hur jag gör å vad jag skall göra.

Skit i MIG å låt mig vara.


Nä, det är fredag kväll.Mina fredagskvällar så befinner jag mig alltid hemma.

Mat,kaffe,Lets dance. Det är mina fredagar.



Av Emma - 22 februari 2008 07:29

Till en dag av blåst. Tur att regnet har slutat ösa ner som det gjorde igår kväll.

Fredag, slutet på veckan och början på helgen. Utbildnigsdag nr 4. Så snart är jag fullärd.

Påsk, snart. Hoppas på att få mig nå biljetter upp till norra norrland:)



Av Emma - 21 februari 2008 21:08

Här får ni en liten del av mitt team SATS holmen på våran inspirationsdag.


Mitt val på tröjorna, erkänn fin färg!


Av Emma - 21 februari 2008 20:35

Ibland funderar jag över detta?

Är Jag värd att ha det så, just nu syftar jag på belöningen jag fick idag för ett arbete jag utfört.

Är jag värd det, har jag gjort nåt för detta?

Nästan så jag får dåligt samvete.

Så dumt,av mig. Ett tecken på självkänslan som måste bättras på.


Nåså.


Jag har mått bRA idag, jag har sovit ätit och vilat bra igår!

Av Emma - 20 februari 2008 20:05

pommes vad jag blev rädd imorse på vagnen.

Kl var åtta å alla var på väg till diverse jobb och skolor. Det var sådär fullt å packat som det bara kan vara i vagnar lixom.Alla stod som packade sillar.

Först la jag märkte till att han som stod på ena sidan av mig hade massssaaaa prockar i hela fejjan. Sen såg jag mig omkring och upptäckte typ 3 pers till inom en halv meter ifrån mig hade samma symptom i ansiktet.

Jag började inbilla mig om någon slags epedemi där mitt i allt, jag var tvungen att direkt ta massa handtvättar och olika tvättar av mig själv så fort jag kom av den vagnen. Nu bara håller jag tummarna för att jag inte har smittas av den här epedemin.Dagens läskigaste grejj.


Nåväl, utbildning dag nr 2. Igår var allt grönt lixom, lugnt bra.

Idag är allt ett enda virrvarr. Jag har så jäkla mycket att göra vid sidan om så det är lätt att tappa koncentrationen. När skall jag hinna göra allt det som jag borde ha gjort om jag hade vart på jobbet, schema över alla helger, sommarschema, förbereda partyt till på lördag och sen efter detta party skall jag vara pigg å kry på söndag morgon!


ALLT på en gång. Hjälp!


Jag är helt slut,  jag är inte vad vid att ta in massa info och lyssna lyssna lyssna. Shit vilken skillnad från att jobba, helt mentalt utmattad.


Jag måste lägga mig i tid idag.Punkt

Av Emma - 20 februari 2008 07:30

Snabb joggingtur i morse har gjort att jag mår finfint. Det är en känsla av välbefinnande som skänker sig vidare över dagen.

Nyduschad med frukost i magen skall jag åka till SI utb dag nr 2.


Proviva shot- Ja jag kan inte för mitt liv förstå det här med människor som ogillar frukt och grönt och istället tar till sånna saker för att få i sig det som behöver. Jag menar, frukt är så så sjukt gott. För mig är det tvärt om, jag får verkligen hålla igen för att äta mindre fruskt och grönt. Skulle jag klara mig på att endast sitta å käka det skulle jag lätt göra det.

Banan,apelsin,äpple,päron,melon,morot,gurka,tomat,
ärtor,sharon,druvor,mango,avocado...

Ja ni fattar ju.


Jag ÄLSKAR det.

Av Emma - 19 februari 2008 06:41

Nu har jag laddad.

Redo för att sätta mig i skolbänken i en dryg veckan framöver.

Känns faktiskt kul, och spännande.


Låååång dag framför mig. 8-21.15


Vila från träning idag, då jag känner kroppen vill ha det och behöver detta.


God morgon:)

Ovido - Quiz & Flashcards