Alla inlägg under december 2007

Av Emma - 4 december 2007 22:53

Jag vill meddela att NU äntligen har jag fått mina biljetter båda vägarna till och från NORR till jul.

18 december åker jag upp, stanna kvar till 28 december.

10 DAR!

Kommer bli rena himmelriket.Vilken tid jag kommer ha.Läsa,fundera,njuta, självklart lite träning, umgås med nära och kära.


Ser verkligen fram emot detta. Det bästa av allt är att det endast återstår 2 veckor tills jag beger mig hem.


Med denna tanken skall jag nu lägga mej i min nyrenbäddade lilla säng.

Magen är mätt av den godaste kvällsmaten jag vet.


Imorgon gäller det att vara på Topp.


Goderafton.

Av Emma - 4 december 2007 22:00

Ja det kan ha två sidor. Det kan förknippas med massa underbart, men kan samtidigt vara såå smårtsamt.

AHH.


Min älskade syster!Jag kan bara minnas när jag var i hennes ålder.

Tror jag var i samma sits.Jag kommer ihåg känslan.OCH gråten, det är därför jag får så int i hjärtat.



Av Emma - 4 december 2007 20:26

Ja.Det kan man säga.I veckan är det smockat med allt lixom.

Jag hinner inte läsa/blogga.


Bara igår hade jag massa fler besökare än jag brukar ha.Fast jag inte skivit nåt på lääänge.


Nu är det i alla fall så att jag har lite tid för mig själv hemma, mina dagar blir lååånga. Imorgon kommer vara sjukt lång.

Jag bara längtar till min torsdag kl 22.00.DÅ tar jag helg.En helg jag ser fram emot som kommer innehålla mys, julbord samt annat trevligt.


Sho.Nä.Ikväll blir det bara mig själv jag skall tänka på.MIG


hej!

Av Emma - 2 december 2007 08:21

Oh my.


Faktiskt första advent, som ja precis kom att tänka på.Ååå, så mysigt.Tittar man ut jag inte tro det.


Jag var på fest igår.Jag hade det riktigt bra, lugnt och sansat kom väl hem omkring två snåret lagomt för att ta sig upp ur sängen nu.

Min röv har sån jäkla träningsverk sedan benkörningen i fredags så jag fattar knappt hur jag skall kunna röra mig. AHHH.


Stockholmsresa ikväll igen, en härlig frukostbuffe väntar imorgon bitti.... samt en lååång dag.


Skön söndag.

Av Emma - 1 december 2007 16:11

Jag har tur då som får vara inne hela dagen. har det rätt mysigt här i min ensamhet...fastän jag väntar på ett besök som skall få mig att le.


Ikväll är det fest. Ja fest, hos min Bea. Hon är go och glad denna tjej, så nu bjuder hon på inflyttningsfest.

Jag som skötsam tar mig bara ett vinglas som jag kommer att suga ur hela kvällen. Tidig morgon imorgon, så jag måste göra det... fastän det nu är allt för länge sedan jag festade till ordentligt.


Det får bli till julen då.



Ovido - Quiz & Flashcards