Alla inlägg den 19 december 2007

Av Emma - 19 december 2007 07:41

En önskan om att lägga ut brödreceptet www.nlife.se


Av Emma - 19 december 2007 07:33

Började min tid här i kalix med att vara med på ett härligt cykelpass. Dumt då det egentligen skulle vara vila här uppe.

Kunde dock inte låta bli då dom hade ordnat till en 2 timmarscykling.


Idag har jag gått upp tidigt.

Jag ville gå upp den här tiden för att jag skall snart ta bilen och möta upp min bror i Töre, för att sedan dra vidare mot Luleå och julklappshopping.

Bra grejj det.

Börjar bli dax.


När jag är här i Kalix, funderar jag alltid på om det är här jag vill bo? Känns så skönt nu, så jäkla skönt men det kan vara i samband med att jag är ledig det känns skönt.


Vad vet jag:)


Hörrni, ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards