Alla inlägg den 30 december 2007

Av Emma - 30 december 2007 19:06

Nix, det är ju julschema och vissa klasser ruckat lite på.

Jag fick mig ett ordentligt cykelpass istället, och lika glad är jag för det.


Fii fanken,Jag älskar att svettas.




Av Emma - 30 december 2007 14:21

Kom den fram, solen solen som jag inte sett på länge.

Vädret ute är underbart, riktigt fint.

När jag var ut på min morgontur i morse var det minnsann regn men så fort jag klev innanför dörren hemma sken solen.

Jag har hunnit med att vara på jobbet idag, hängt lite, tränat och fått kanonbra tips.


Nu är  jag bara hemma en sväng för att fylla på med enegi och byta om lite.

Jag skall få gå på combat, tillsammans med Bea.

Jiiipiieee:)

Ingen blir gladare än jag av dessa pass kan jag tala om.


Jaaaa:)



Ovido - Quiz & Flashcards