Alla inlägg den 6 december 2007

Av Emma - 6 december 2007 15:33

Japp. Idag har jag haft mitt cykel och core pass på holmen. Första gången jag körde det nya, gick bra med bara några småmissar som jag snabbt rättade till. Nu är den klassen inkörd ialla fall, så jag inte behöver öva så mkt.

Efteråt fick jag bra kommentarer.Allt sånt gör mig så glad.Faktiskt


Jag gick hem tidigare idag, bara för att jag imorgon skall vara på jobbet tidig timme för att hälsa och träffa en instruktör som skall börja köra hos mig.

Jag tycker om att vara tidigt på jobbet, jag får alltid mer gjort från morgontimmarna. Pjuuuu... annars idag så kommer jag köra en till cykel core ikväll.

Nu bara hemma en snabbsväng för att fylla på med lite enegri samt samla krafter.

Tycker om mitt hem så mycket.


Nästa torsdagmorgon kommer jag och Catherine köra en team klass på den nya Body Pumpen. Lucia, så efteråt kommer vi bju på frukost samt en och annan pepparkaka.


KUL:)



Av Emma - 6 december 2007 09:03

Idag har vi torsdag.

Veckorna som mest flyger förbi.

Den här dagen har jag ju längtat efter, men mest efter kvällen 22.00.Sensen kväll idag. Sånt man får stå ut med, men tanken slår mig då och då...HUR skall jag kunna leva med någon?

Just nu och de senaste åren har jag bara haft mig själv att tänka på..Det funkar ju förövrig bra.

Men sen då? Hur gör man för att få ihop allt?Jag vill inte ta bort något från mitt liv nu..hur skall jag då kunna ta bort något sen?


Jul.

Min önskelista inför denna julen är faktiskt smal, liten.

Hur kommer det sig?

*Sköna badlakan

*Sängkläder

*Lars winnerbäck skiva

*Böcker

*Body shops body butter, samt shower gel.


Vad har hänt med mig.... såhär brukar int listan se ut.

Själv har jag inte köpt en enda julklapp.

Jag tänkte ta det sen, då jag mer och mer har blivit en människa som lägger allt i sista stund.


Planerat har jag att låna pappas bil och ta en dag till luleå för att inhandla årets klappar.


Nä.Tvätt,städa och annat.


Ovido - Quiz & Flashcards