Alla inlägg den 9 december 2007

Av Emma - 9 december 2007 11:17


 

Ja det var vi 4 som tog oss en drink igår. Alla från metropolen KALIX.

Nu är jag hemma, med just äten frukost i magen, en frukost som intogs i den tiden jag vanligtvis brukar äta min lunch.

Men, det är ju helg:)

Min rutinmässaiga frukost har bytts ut. Det är inte min underbara gröt mera, det är mitt underbara bröd istället.

Jag bakade mer igår, med äpple,torkade aprikoser, blåbär och pumpafrön i. Lika gott om inte godare. Jag är hheeeelt sååld på brödbak.

Frysen full,så den kommande veckan kommer min frukost bestå av, bröd, kesellaröra med saffran samt lite frukt.


Söndag.Skulle ha fikat med AnnaKarin, men hon fick förhinder.Så här står jag nu... skall åtminstone dra in till gymmet köra igenom axlar samt lite ben.

Om jag orkar under eftermiddagen hade jag tänkt gå på combat.

Bara för att det är så sjuukt kul. Får en sån lyckokänsla som inte går att beskriva.

Ikväll= festligehet i form av julfest för oss på Sats, på HRC.

Julbord....mmmm:)



Ha en fin 2: a advent



Ovido - Quiz & Flashcards