Alla inlägg den 5 december 2007

Av Emma - 5 december 2007 22:01

har vart en full dag så att säga.


Jag har gjort massa bra saker, så jag kan känna mig nöjd.Finfint

På den senaste tiden har jag fått mycket kommentarer om min form inte minst senaste veckorna.

Kontigt hur det blir, jag märker det inte själv.

Nu idag, kom en kommentar som kanske fick mig att tänka till.... och förstå.Fan, jag är nog rätt vältränad.

Denna karl, vill att jag skriver ner någon slags dagbok från det senaste året på HUR och VAD jag har gjort för att komma i denna form.

Han vill ha det, för att hjälpa andra som vill komma iform och tycker att jag är ett levande bevis på vad som händer.


Okej sa jag.KUL

Detta skall jag ordna i jul, när jag har mer tid uppe i norrland.

Det jag vet är att jag har en jävla diciplin över mig själv.


Dröm gott.

Ovido - Quiz & Flashcards