Alla inlägg den 11 december 2007

Av Emma - 11 december 2007 21:17

Snart har jag tänkt att lägga mig.

Jag åker till stockholm imorgon bitti.Tiidigt tidigt.


06:00 går tåget från centralstationen.

Jag håller på att förbereda min frukost, så att jag kan äta den på tåget istället.

Andra tidfördriv kommer att vara PUMP koregrafi för hela slanten.


Smart av mig att dricka kaffe nu också då:)

God natt

Av Emma - 11 december 2007 15:39

Denna dagen blev bra trots allt.Fastän den inte är slut än så är jag mer än nöjd.


Dumheterna jag gjorde igår gav resultat så jag har gått och småskrattat sista timmen på jobbet.

Beskedet jag fick innan jag klev ut genom dörren på jobbet för sådär en timme sedan gjorde att jag bara ville skriva av glädje.

PUH.

Jag kan pusta ut.


Jippiii.

Av Emma - 11 december 2007 07:03

Jag blir inte klok på mig själv. Urch.


Nu mest står jag bara här å knappt får något gjort bara för att jag tänker på allt jag inte får gjort.DÅ är man skadad.


Jag är trött, jag är slut jag har sjuukt ont i röven. Detta pga nya övningar i gymmet....:)


Får se hur denna dagen blir.

Ovido - Quiz & Flashcards