Alla inlägg den 13 december 2007

Av Emma - 13 december 2007 21:32

Älskar älskar älskar.


Fy vad gott och det ger mig den där riktiga julkänslan.

Julens första apelsin.Riktigt gott.


Imorgon har jag en dag framför mig som kommer krävas endel av mig som person både det ena och det andra sättet.

Krävande dag, och jagser verkligen fram emot lördagen som jag kommer vara helledig på.Både från jobb och från träning.

Känner mig helt slutkörd ikroppen idag efter 3 Pass som jag instruerat.Det är ju sååå KUL.Men, ibland måste man sätta stop innan det blir för mkt.

Vet ni, Om knappt 5 dar befinner jag mig hos MAMMA.


Gud vad det känns overkligt!


Föreberedelser KRÄVS nu.


Natti.

Av Emma - 13 december 2007 09:48

Japp.

Morgonens body pump avklarad.Jag och catherine hade fixat ihop lite ljus och bjöd på en härlig frukostbuffe efteråt.

Mycket folk hade sökt sig till oss på holmen, så jag kan inte vara annat än nöjd.


Nu skall jag lägga mig och läsa en bok i soffan innan jag skall iväg igen. På posten kom det, 3 böcker har jag nu att läsa.

Underbart.


Ljusen är tända och kaffet.



Ovido - Quiz & Flashcards