Alla inlägg den 28 december 2007

Av Emma - 28 december 2007 18:03

Hem till min lägenhet. Jag hann inte hem efter den långa flygresan och nu vill jag bara hem hem hem.


Skall handla med mig någon god kvällsmat och mest avnjuta den i mitt eget sällskap.


3 timmar dit. Vägen är lång.Trött, smutsig och bara längtig.

Av Emma - 28 december 2007 09:31

Måste bara lägga in ett inlägg här nudå!


Jenny:) Kul att höra av dig, adda mig på msn vetja!

emmanystrom_83@hotmail.com

Av Emma - 28 december 2007 09:09

Stockholm, sky city.

Platsen jag befinner mig på just nu. Har 3 timmar framför mig till att bara driva runt, vänta på planet som skall ta mig till Göteborg.

Hem ljuva hem. Eller?

Känns inte riktigt så just nu, men jag vet att det brukar ändra sig rätt fort.När jag är hemm aoch på plats kommer allt kännas på topp igen.

Ser en Sats skylt framför mig, och där har jag en möjlighet att fördriva tiden på men det känns inte så lockande faktiskt.

Ska istället när jag får lämna mitt bagage ta en prommenad ute i friska luften istället.


Julen som har vart detta år, riktigt mysig! jag har för en gång skull kunnat koppla av helt och julklapparna jag har fått = ÖVER FÖRVÄNTAN.

Nu är det bara nyåret kvar så är allt som vanligt. Vanligt ja.Det är ju det jag gillar, då allt är som förr.

Tryggt skönt rutinmässigt. Emma i ett nötskal, alla är vi olika och det är jag.


Nu ska jag titta i bloggar,läsa i bloggar och fördriva tid.

Ovido - Quiz & Flashcards