Alla inlägg den 7 december 2007

Av Emma - 7 december 2007 22:50

Över mitt bakverk.Såå sjukt gott. Fantastiskt. Frukost imorgon bitt kommer bestå av detta ljuvliga bröd.


Kanske skall slå mig på det. Brödbakning.


Av Emma - 7 december 2007 21:20

Herregud alltså.

Fredag kväll, å jag är hemma och bakar.

Hittade ett så härligt recept jag bara var tvungen att pröva.


Dinkellimpa med hallon och vanilj med massa gott i.


1½ timma i ugnen så får vi sedan se vad det blir för resultat.

Så spana in sajten jag har i mina länkar nlife eller så. Massa gott massa nyttigheter.


min fredagkväll det.


Vad gör du?

Av Emma - 7 december 2007 14:06

Förresten, julfest på söndag.

VAD i hela friden skall jag ha på mig.Kan ju inte gå och handla en ny outfit endast för detta.


Juljul.. aaa. Jag gick ut för hårt där sista veckan i november och nu har jag nästan lagt ner allt vad jul heter.

Ja det är lustigt och listigt.

Av Emma - 7 december 2007 14:00

men jag kanske skulle vilja:)


Jag har ett par sockar som jag verkligen älskar.Vita mulliga ulliga mysiga.Just nu känns det som att det är min käraste ägodel. På

lindex dök dom upp. Kunde inte motså. Blir helt kär av att se dom tänka sig att ett par sockar kan göra mig så glad.

Jag behöver inte mycket.


Fredag och helg.Tjooo.Hade kunnat vara ledig idag men för att få lite ro i kroppen under helgen har jag vart in på jobbet och ordnat det jag hade kvar i veckan.

Ser ljusare ut än vad jag trodde. Bra.


CIAAO


Ovido - Quiz & Flashcards