Alla inlägg under december 2007

Av Emma - 19 december 2007 07:33

Började min tid här i kalix med att vara med på ett härligt cykelpass. Dumt då det egentligen skulle vara vila här uppe.

Kunde dock inte låta bli då dom hade ordnat till en 2 timmarscykling.


Idag har jag gått upp tidigt.

Jag ville gå upp den här tiden för att jag skall snart ta bilen och möta upp min bror i Töre, för att sedan dra vidare mot Luleå och julklappshopping.

Bra grejj det.

Börjar bli dax.


När jag är här i Kalix, funderar jag alltid på om det är här jag vill bo? Känns så skönt nu, så jäkla skönt men det kan vara i samband med att jag är ledig det känns skönt.


Vad vet jag:)


Hörrni, ha det bra!

Av Emma - 17 december 2007 08:28

Jag känner längtan efter många saker i livet.Både lång och kortsiktigt.


Just nu känner jag längtan efter att komma till gymmet, mitt goda mellanmål jag skall inta därefter.


Min arbetsdag.


Min säng ikväll


Morgondagen


Julen


Nyåret


Ja ni ser.Hopp finns om livet.

Av Emma - 17 december 2007 08:17

Vad skall man göra när allt är gjort, vad skall man göra då det springer i benen. Jag kan inte vänta jag kan inte sitta still.


Jag har haft en intensiv morgon med allt vad det innebär.

Jag har endel som skall ordnas innan det är dax att bege sig.


Väskan är nästan packad, tar inte med mig så mkt.Utan jag räknar med att kunna inhandla mig endel hemma. 1VECKA kvar till julen. Jag brukar ju älska det, men nu känns det mest... jobbigt.


En sak jag vill HA.Björn borg lång kalonger.SHIT pommes vad underbara.

Finns Björn borg i Kalix?Luleå?



Av Emma - 16 december 2007 21:22

Inte ofta jag säger så, men idag har jag haft tråkigt.

Skit trist.

Känns bara som att jag går och väntar på att tisdagen skall komma nu.

Orkar inte ta mig för något, har ingen mat hemma.Ingenting är som det ska idag.


Fick ialla fall till ett redigt pass på gymmet.Det var det enda.


Nu skall jag snusa lite och försöka läsa min bok.Kan  inte få ro, utan jag bara vandrar runt.




Av Emma - 16 december 2007 09:24

Vart är julkänslan? Vart Försvann den?


Jag skall  packa idag inför min resa på tisdag,vet ni.Riktigt Kul skall det bli.


Nu skall jag hjälpa en kollega.

Skön söndag. Med träning,god mat och avkoppling.


Av Emma - 15 december 2007 19:11

Min nära vän har idag fått sitt barn.

Fatta vilken grejj. Å vilken grej. Fatta hur små saker man åstadkommer när man jämför med ett helt nytt liv.


GRYMT. Imorgon skall jag ut på jakt efter barnpresenter.



Av Emma - 15 december 2007 17:11

Helt mörbultad,helt slut i kropp och själ idag.


Kan bero på mkt träning tidigare under veckan. Inte konstigt, men med en semester vecka framför mig känns detta som slutspurten på terminen.


Seg lördag, imorse hade jag inte ställt min väckare.. tänkte sova lite länge. Blev inte så länge som jag trott.Nix kl 8 vaknade jag.

Har ialla fall vart på stan med min vän Dijana, vi har sett i affärer och hon har shoppat. Inte jag.

Har inte köpt en ända julkapp än. Jäkligt dumt, men.


Skickade min önskelista idag till min familj där uppe.

Hoppas jag vart snäll:)


Nu skall jag bädda ner mig i soffan, plöja böxker,tidningar och slurpa kaffe.

Bara en lugn hemma kväll idag.


Heeej.

Av Emma - 14 december 2007 07:15

När jag äter frukost hemma ser jag alltid till att tända ljus.

Det ger lite extra myskänsla.

Idag, fredag.

Puh.

 Får se nudå hur denna dag kommer att sluta. Det återstår att se:D

Nix.


Jag skall göra mig iordning.

Ha en fin dag.

Ovido - Quiz & Flashcards