Alla inlägg under oktober 2007

Av Emma - 12 oktober 2007 20:03

Så skall jag ikväll bada badkar,fila på mina nyupptäckta naglar,dricka cola zero, renbädda i sängen, och se på fredag hela veckan.

Allt detta för att jag inte skall gå å trycka i mig all möjlig mat.

Men helst av allt, hade jag velat ha någon att tykca om här.

Av Emma - 12 oktober 2007 19:18

Bara för att det är fredag, och jag är en duktig tjej.

Dagens present är en Nike byxa. Jepp... efter att jag insett att jag inte kunde köra pump med halva rumpan bar som jag hade fått göra  om jag hade kört i byxan som jag hade med mig.

Jag hittade ett riktigt FYND på stadiums rea.

Så nöjd.

Just denna byxa var jag millimeter från att köpa förra vecka, dock till det ordinarie priset!


Längtar till morgondagen


Av Emma - 12 oktober 2007 07:28

Idag är det fredag så jag har gjort mig lite fin idag.

Iform av andra byxor än mjukisbrallor till kavajen, samt lite mascara på ögonfransarna.Man kan inte veta om det kommer in någon man behöver vara fin för.

Faktiskt tror jag att det kommer göra det inom en snar framtid.


Nymålade naglar till råga på allt. Sikken förändring.


Imorse har jag som vanligt kör ett pass på rotexen.Innan jag låste upp portatrna för övriga.

 Jag tycker det är grymt härligt.

Efter kl 18.00 ikväll gör jag helg. Sjuuuukt skönt.



 


Av Emma - 11 oktober 2007 21:18

Idag var två kollegor med på min core.

Alltid kul.

Hann med ett gympass innan idag. Gymmet på valhalla e omtyckt av mig trots att det är trångt.


På tisdag åker jag till Stockholm.

Jag skall bo på hotell, hitta i Stockholm och gå på kurs.

Hotellfrukost och träning på någon trevlig SATS anlägnging.


Nu väntar en cola zero på mig.

Av Emma - 11 oktober 2007 16:18

Nu var det fixat.Håret naglarna. Så nu är jag fin.

Bara lite energi påfyllning nu innan det bär av till SATS valhalla för att instruera mina klasser där.

Ikväll! Torsdag, och jag skall se på Tv.

Du är vad du äter, samt det nya programmet som börjar som jag inte kom på vad det hette.

En svensk serie iaf.


Brrrr.Kallt ute, regn och rusk idag.Så jag har tänt ljus och myst på här inne!

MMMMMM.

Av Emma - 11 oktober 2007 14:28

Ja.Det känns som att jag inte sov nåt på hela natten.

Jag har funderat, bara funderat. Men samtidigt tror jag att jag har fått sömn, är inte trött alls.


Mina tankar i natt ängnades åt en MAN.

Varför?



Av Emma - 11 oktober 2007 14:23

Vad har tagit åt mig?

Jag är verkligen inte kvinnlig av mig, mina händer ser ut som f*n.

Idag hade jag tänkt göra något åt det.

Så denna dagen kommer spenderas åt just det, nagelfilning,nagelbandsinsmörj samt lite lack på. Skall även sätta lite färg i håret, så jag slipper gå runt som en gråhårig mer.

För första gången i mitt liv har jag också befunnit mig på massage idag. Sho!

En söt liten tjej har maserat mig. Helt gratis.Allt dett har min kollega ordnat till mig.

Fantastiskt skönt och bra! Så på 3 veckor är jag välkommen dit igen. Unna sig saker är viktigt!


Träning och klasser har också dagen bjudit på.Så jag kan inte vara mindre än NÖJD!



Av Emma - 10 oktober 2007 15:03

Där jag skall sitta from nästa vecka, skall jag under helgen ställa iordning till lite Emma stil.

Det vill säga, lite hemtrevligt,lite mysigt,lite kort och bilder.

Jag har redan planerat HUR jag skall göra skrivbordsunderlägget. Bilder på allt jag tycker om.

Det vill säga....Avocado,karlar,Cola zero,kaffe,nötter,träning,muskler,cyklar.

Det kommer bli en sarlig blandning.



I alla fall.Jag har tränat, hur mkt som helst idag. Nu är jag helt slut. Skönt känsla i kroppen, jag har käkat AP god lunch. Jag har tom kokat mat och tvättat i hemmet imorse.Sikken hemma fru till råga på allt.


Glad dag i mitt liv.


Ovido - Quiz & Flashcards