Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Emma - 8 oktober 2007 21:50

Jag gillar denna stunden på kvällen.Då jag kommer hem.Är ensammen,läser mina favortblogar,surplar på min obligatoriska kvällsdrink, och äter lite smått å gott.

En hektisk dag,med fullt upp i bagaget,vill jag lägga mig snart.


Tack mamma för kortet!

Av Emma - 8 oktober 2007 09:19

Nu vill jag ha eran hjälp.Eftersom jag har köpt mig min älskade lilla ipod shuffle, så vill jag nu ha massa bra musik i den.


GE MIG TIPS PÅ MUSIK?

BRA LÅTAR SOM DU GILLAR?



Bara släng in en kommentar.

Av Emma - 8 oktober 2007 09:05

Jag stod precis i köket, och började fundera på vad som skulle hända om jag fick nötallergi?

Eller ännu värre, avocadoallergi? Kaffeallergi?Cola zero allergi?Kycklignallergi?


Nä GUD alltså.


Jag skulle gå under. Nötter det äter jag ofta. En obligatorisk grejj på min frukost. Det går lixom inte att starta dagen utan dessa små ljuvliga nuts.


Ialla fall. Måndag.Som jag gillar mest. Mina måndagar.

Jag tycker om dem så!


Kyligt ute imorse, som tur är har jag köpt på mig lite ylle när jag var uppe i norr:D


Ovido - Quiz & Flashcards