Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Emma - 4 oktober 2007 16:23

Jag har så mycket mycket som jag blir glad av.

Små saker.

Det finns sorgligt nog människor som inte har något att glädjas åt.ELLER dom har mycket att glädjas åt egentligen, men dom bara ser mörkt,mörker och negativt.

Tragiskt tycker jag.



Idag har det nog slinkit ner måånga kanelbullar i svanska folkets magar.

Finns många som glädjs åt det.

Bra tycker jag.


Glad kanelbullens dag.


Ikväll skall jag på romantisk middag med min väninna.

DET glädjs jag åt.

Av Emma - 4 oktober 2007 09:54

Jag är fantastiskt glad idag.


Kan inte sätta fingret på vad det beror på, men det känns bra. Allt har som klaffat bara.

Imorse har jag stigit upp tidigt, och gått på min kollegas Body pump.Var riktigt skoj.Hon var Grym våran nya tjej:)


Så med träning i ryggen har jag dagen famför mig, jag kör mina egna klasser på lunchen... Sedan blir det bara att njuta av denna höstdag som varkar vara fiin.


Alltid när torsdagen är över får jag en sån underbar känsla inom mig. Helg, och denna helgen som jag också ÄR ledig.(nästan)

Skall bli så skönt. Jag vill bara vara och inte ha nåt planerat. Fast dom tankarna har jag alltid, fastän jag är sån planeringsmänniska. Så innan helgen är här kommer det finna mkt planerat.


Åh. Kaffe av Jenny.


Tackar.

Ovido - Quiz & Flashcards