Alla inlägg den 21 oktober 2007

Av Emma - 21 oktober 2007 20:11

Som söndagar.Familjer som drar till Ikea.Likadant gjorde jag idag, MEN jag hade inte min familj med mig.

Fick mig ialla fall lite nytt till mitt hem.Detta glädjer mig.

Så nu i mitt hem, ljus med doft, ensam mamma söker och bara mår allmnt bra!


Ser fram emot en NY vecka!

Av Emma - 21 oktober 2007 09:11

Mina senaste nätter har minst sagt vart lustiga. Jag vaknar, går upp håller på så.

Jag bara längtar till morgonen.Jag vill helt enkelt inte sova, fast jag vet att jag måste därför tvingar jag mig själv att lägga mig igen.


Kl 6.30 imorse ansåg jag att det var nog.

Så nu är den äntligen här, söndagen som jag väntat på!

Efter body pump passen som jag skall vara med på har jag små små planer på lite annat.

Bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards