Alla inlägg den 20 oktober 2007

Av Emma - 20 oktober 2007 22:40

Snart.JAg bara längtar tills imorgon.

Dels för att det är söndag, och för att jag är rätt ledig.Samt att jag bar skall vara.

Sen skall jag träffa någon jag tycker om.

Sedan skall jag få vara ute i hösten.


Jag skall sova nu.

Å se fram emot min morgondag.

Av Emma - 20 oktober 2007 17:57

Bruce Springsteen-Radio nowhere

Fort minor-Remember the name


Bra bitar.

Av Emma - 20 oktober 2007 17:51

Inte riktigt, men mycket.

Min dag blev sämre än jag hade velat. På väg till min Doris cykelpass så klantade jag mig och appade min stora fina plånbok. När jag upptäckte det och gick tillbaka har nån dum människa tagit den.


Så utan pengar, utan telefon, utan körkort... JA allt. Gick jag snopet gå hem.Ingen cykling, ingen shopping idag inte.


Nu är det glömt ialla fall.Är inte de som gå och ältar saker, lägger det bakom mig så är det bra lixom.

Jag försöker se någon positivt i allt så det positiva i detta är att jag kommer få köpa en ny fin plånbok, som jag kan inreda på nytt.

Alla onödiga kort är borta.Vilken tunn plånbok jag kommer fÅ!


OCH den jäkeln som tog den hade lämnat min älskade läppbalsam. mmmm:)


Iallafall så har jag tatt mitt till hisingen idag.Backaplan och instruerat sats cykel och sats core.


Kvällen hoppas jag på att få gå några meter bort till min vän och hälsa på .


En cola zero kommer jag också suga på.

Av Emma - 20 oktober 2007 09:28


Att vakna varje natt, och bara längta till dagen efter?

Att se på klockan och inse att man får sova flera timmar till?

Att när man lägger sig på kvällen bara vill ha nästa dag?


Helt så känns det för mig nu.

Varje natt samma visa.Nej det är för fan inte friskt.

 Fast, en slutsats är att jag älskar mina dagar.


Nu är det dax för mig att snart åka in till stan.Jag skall vara där idag, börja med att cykla med Doris som är så bra.

Kommer sedan försätta dagen med lite annant i form av aktiviteter av olika slag.


Trevlig höst dag:)


Ovido - Quiz & Flashcards