Alla inlägg den 5 oktober 2007

Av Emma - 5 oktober 2007 22:39

Det blev endel shopping idag:)   Det första och det bästa:)



Så den som är lila är MIN:)


Fick mig också ett nytt NIKE linne.Mina favorit basic nikelinnen har kommit i nya fäärger, så jag kunde inte låta bli!


Sedan en grå munkis jacka från hennes:) Jag gillar den för fullt.

Av Emma - 5 oktober 2007 22:06

Idag, blev jag utbjuden av en IDIOT på gymmet.

HAn har försökt nu i ett halv år.Varje gång han är in.

Han är äcklig,slibbig,jobbig samt att han har fösökt med ALLA som jobbar där.

Idag blev jag fan i mig riktigt less på honom.

Fast man måste ju försöka vara trevlig.

Han står å säger till mig att jag intehar något liv bara för att jag inte vill gå ut med honom, supa,å hålla på.

Nä fy.

Jag ÄLSKAR mitt liv å det sa jag åt honom.

Jag vill verkligen inte gå ut med honom, det sa jag med.

Jag trivs med att leva som jag gör.

Jag har KUL hela tiden.

Typ nu.

Jag behöver inte göra nåt speciellt.Jag trivs i vardagen.


Nä.

Imorgon kommer bli en fin dag för mig.

Jag skall starta den med e cykelklass, för att sedan möta upp Per.Vi skall iväg å handla lite.

Sen min vänner är det Doris dax.

I stenkullen.


Längtar.

Av Emma - 5 oktober 2007 22:05

Den lilla lilla IPOD shuffle i min hand!

JAg älskar den redan.Det är den som följer med mig alla kliv jag tar i löpspåret, och alla vikter jag lyfter i gymmet.

Såld är jag!

Av Emma - 5 oktober 2007 07:55

Ja.Det blir så.

Jag ska.

6:ans spårvagn.

Scandinavium.

Valhalla.

Löpband.

Det lixom bara SUUUUGER i mig efter att få springa på deras löpband.

Fattar ej vart det kom ifrån.



God morgon!

Ovido - Quiz & Flashcards