Alla inlägg den 18 oktober 2007

Av Emma - 18 oktober 2007 08:12

På mitt sätt.

Det är verkligen helt sjuk hur jag är inne i mina rutiner. Blir det inte som jag vill ha det är min dag helt förvirrad.

Som nu när jag har vart i stockholm 2 dagar.Då har mina rutiner inte kunnat vara som jag vill ha det.

Jag får nästan panik, jag börjar kallsvettas och kan inte sova om natten.

Jag får inte min gröt, inte mitt kaffe i min speciella mugg. Jag får inte sitta här vid datorn, och läsa mina favvo bloggar och skriva några rader.

Imorse, som så många andra mornar så fick jag springa in på statiol och köpa en banan.Alltid är det samma personal som står där.

En banan, vid halv åtta tiden.Skumt

Nåja.

Jag är en riktig RUTIN häxa.Absolut inget jag ser negativt på.


Idag är en dag som är fullt upp. Beståendes av mat,träning,klasser,lite jobb,mat å kaffe å klasser. SEN vila.

När jag har sånna fullmatade dagar,så är det så skönt att komma hem, ta det lugnt och bara låta dagen landa.


Jag känner ialla fall det, FAN vad jag är som nöjd nu.

Vad är nästa steg?Vad skall jag nu sträva efter?






Ovido - Quiz & Flashcards