Alla inlägg den 14 oktober 2007

Av Emma - 14 oktober 2007 21:40

Imorgon inträder jag i jobbet som TA på SATS holmen.

Det händer spännande saker i veckan alltså.

Redan på tisdag, 6.00 hoppas jag på tåget mot stokholm, där jag skall gå ny chefsutbildning.

NY CHEF alltså.

Jag?

Detta kan bli spännande, eller det kommer bli spännande.


Det jag är oroligast för är HUR jag skall ta mig fram i stockholm?SIST jag var där hittade jag inte ens ut får centralstationen.


HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Av Emma - 14 oktober 2007 21:18

Fick trots allt till et tträningspass idag. Stykan infann sig från någonstans, måste ha vart gårdagens öl;)Eller dans kanske!

För stark var jag idag. Japp.


Något är på G med mina känslor. Min tankar är på ett håll... HELA tiden.

Jag vet inte om det är tillfälligt eller REAL LOVE?


Men det är fel.Helt jävla fel.


Av Emma - 14 oktober 2007 10:40

Min gårdag, stort alkohol intag för min del.

Det känns idag, men jag kan säga att jag hade det grymt trevligt, så det är inget som jag ångrar.

Jag gick till och med ut! Jag följde med efter middagsbesöket, till park lane.

Intog dansgolvet. Nä alltså, det var fan trevligt.

Snusade gjorde jag också.

Ja fy fanken sikken kväll.


Så idag, lägger vi den planerade träningen på hyllan.


Jepp.


Vi åt sån god svärdfisk på svarta oliver. Kan känna smaken av denna GOA måltid fortfarande.

Så dit kommer jag absolut gå igen.ABSOLUT


En bra kväll- jag behövde komma ut lite.

Av Emma - 14 oktober 2007 02:48

Passa på.

Dessa orden kommer ni inte få se ofta som min rubruk.MEN idag äre så.

Öl,vin å dans.

Jag är så nöjd.

FIII fanken å världens mysigaste karl.JUST precis på PARk LaNe.

Ovido - Quiz & Flashcards