Alla inlägg den 27 oktober 2007

Av Emma - 27 oktober 2007 17:22

VAD skall jag ha på mig ikväll.Den ständiga frågan när man för en gång skull vill klä upp sig lite.

Eftersom min garderob består av typ 99% mjukiskläder har jag det inte lätt vid dessa tillfällen. Nä, det är sant.Det finns lixom inget där i.


Jag skall ha en pippilott på snè å mina stoora öronhängen bara för att se lite fjortisaktig ut. Ja jag vill det idag.


Nu skall jag ta mej den lugnande kaffet innan det är dax att göra sig iordning på riktigt.


Ha en fin kväll nu.Jag kommer inta den röda drycken vin.AAA

Av Emma - 27 oktober 2007 11:04

Bara en sån sak att jag nu precis har ätit frukost gör mig ur balans.Äta frukost kl 11? Katastråååf.Rutiner står stämplat i min panna.

Det som gjort detta är att jag har vart ute, i morse. Läänge.Bara prommenerat i hösten. JAg får ibland verkligen hålla i mig själv för att "bara" gå.

Benen vill bara öka öka öka.Men nix.Nu skall dom vila.


Jag trodde jag hade god tid påmi idag, men jag har faktikt inte det.Fullt upp innan festligheterna ikväll.

Kom på att mina pengar är slut och eftersom jag inte har nåt bankomatkort så måste jag till kassaservice.

Bara hoppas på att dom har öppet. Annars går det ILLA.Inte ett öre på fickan då är det inte kul att gå ut.


Ha en härlig lördag nu.

GRATTIS till DORIS:)

Ovido - Quiz & Flashcards