Alla inlägg under oktober 2007

Av Emma - 27 oktober 2007 11:04

Bara en sån sak att jag nu precis har ätit frukost gör mig ur balans.Äta frukost kl 11? Katastråååf.Rutiner står stämplat i min panna.

Det som gjort detta är att jag har vart ute, i morse. Läänge.Bara prommenerat i hösten. JAg får ibland verkligen hålla i mig själv för att "bara" gå.

Benen vill bara öka öka öka.Men nix.Nu skall dom vila.


Jag trodde jag hade god tid påmi idag, men jag har faktikt inte det.Fullt upp innan festligheterna ikväll.

Kom på att mina pengar är slut och eftersom jag inte har nåt bankomatkort så måste jag till kassaservice.

Bara hoppas på att dom har öppet. Annars går det ILLA.Inte ett öre på fickan då är det inte kul att gå ut.


Ha en härlig lördag nu.

GRATTIS till DORIS:)

Av Emma - 26 oktober 2007 22:20

Slutar aldrig förundras över vilka människor som finns runt omkring oss. Överallt. Egentligen borde man låsa in sig för at klara sig ifrån dem.

Nu senast, 27 åring våldtog dementa gamla kvinnor lixom.Vad FAN är det för nåt fel. Nästan skrämmande.

Jag tänker på min farmor när hon levde, dement och skraltig.



Med dessa tanka kommer jag lämna denna dag.God natt!

Av Emma - 26 oktober 2007 20:49

Uppriktigt sagt.

Jag vet inte riktigt. Jag köpte ju dom jenasen jag spanat på länge...men nu vet jag inte länge om dom är så jävla bra.

För mig är dom inte heller billiga.

Nä, jag får gå omkring här lite bara för att känna in dom.


Vi får se. Just nu skall jag mest bara VAAA.

Av Emma - 26 oktober 2007 13:25

Japp.

När jag om ca 30 minuter slutar jobbet, så kommer jag att typ DIRR dra till stan.

Jag skall handla dom där jeansen jag tittat in mig på. Ah.900:-

Jg tycker det är rätt dyrt för ett par jenas, men jag är värd dessa.


Helgen som kommer är helt bra.Jag kommer vara ledig, jag kommer att bara ha roliga saker framför mig.


Med början ikväll, med min bästa vän Pernilla, skvallrandes på en restaurnag med god mat.

Kvällen imorgon kommer jag infinna mig i stenkullen, då med ett vinglas i hand och bara umgås med den donnan som fyller år för kvällen.Snyggaste 35 åringen i stan:)

JAg planerar att ev åka till centrum och vidare gå ut på en bar och ragga snygga karlar.

Eller inte. Det finns en annan snygg karl, som INTE är ute på barer i helgen som jag hellre vill ragga på.

 Min söndagskväll.Jo, då är det tacoskväll och mys med tjejjorna. Visning av skönhetsprylar och annat smått och gott.


Jo.Det blir BRA. Bara vädret också blir strålande DÅ är allt på sin Plats!


Jajjemännsan.

Av Emma - 26 oktober 2007 11:29

Det jag har idag. Pengar, kärlek,träning, shopping och god mat.


Mmmm.

Lycka är det.Lycka

Av Emma - 25 oktober 2007 21:22

Idag kände jag bara hur glädjen bubblade upp i mig.

Bara av en människa sådär.

Av att se, av att träffa någon.

Underbart.


Allt kändes så mycket lättare, jag gick bara och små log för mig själv efter detta.


Förövrig har min dag vart som all andra dagar brukar vara.

Alltså BRA!


Borta, hemma,borta,borta,borta.


God natt.

Av Emma - 25 oktober 2007 08:53

FY vad jag älskar att ta på mig löparskorna, en tidig morgon när det fortfarande är mörkt.

Helt sjukt hur jag kan gilla det så mycket.

Jag sprang i morse till jobbet, där det idag bjöds på frukost. Jag kände inte för att sitta här och äta frukost helt själv. Så då passade jag på att få sällskap.


Helt underbart.Faktiskt


Saker som får mig att le lite extra


*Springa i mörker å kyla

*Tidiga mornar

*Kramar

*Mina stora levis jeans

*Mina nike funktionströjor

*Tanken på julen närmar sig

*Doften av nybakat

*Gula höstlöv

*Mitt varma hem






Av Emma - 24 oktober 2007 08:40

Idag är en sån morgon som jag har för mig själv.

Då jag inte har jobbat tidigt ja.Ledig fram till 12.00

Dessa mornar är underbara, då jag har tid att göra det jag vill på morgonen.


Så idag hade jag tänkt att hinna förbi lite affärer också.


Igår var jag och hämtade min plånbok hos den kvinnan som hittat den.Minsann en sällskapssjuk liten dam.

Jag höll  inte på att ta mig därifrån.


Hon fick i alla fall en fin chokladask som tack.

Guld värt att få tillbaka sitt korkort igen.


Ny dag:)

Ovido - Quiz & Flashcards