Alla inlägg under juni 2008

Av Emma - 3 juni 2008 10:02

Var ute i tidig timma imorse och stod bakom dörren på ICA med penisonärerna innan dom ens öppnat.

Behövde ju bröd till min frukost.


Laddar ordentligt nu tills jag skall till Nova på em för att ge mina ben en omgång i gymmet. Jag längtar till att få känna den goa träningsverken efteråt, eller imorgon rättare sagt.


Min mamma vill att jag kommer med henne nu efter strandprommenaden, och ja.Jag skall komma med!Jag menar, solen skiner och jag har kjol så vad passar sämre än en liten prommenad ute i det fina:)


Näpp, jag är glad och ser fram emot vad som komma skall denna sommar/höst!


PÅ torsdag, då är det grillning och krogfest som gäller för oss tjejjer! Å viiin!

Av Emma - 2 juni 2008 08:28

Jippieyey.

Nu fick jag också tillgång till mitt nya place som jag skall instruera på i Luleå.

Inpuls!

Jag är mer än GLAD.


Hmmmm.Redan sugen att åka till Luleå i veckan och se på anläggningen och köra deras pass.

Av Emma - 2 juni 2008 08:14

Idag skall jag till Nova gym för att styrketräning. Jag ser fram emot detta enormt eftersom det är kul att köra på ett helt annat gym än vad jag är van vid.

Sedan så har jag vilat ett par dagar samt att ah, det är måndag.

Måndagar i mitt tycke är finfina dagar.


Har ätit min frukostgröt, med diverse tillbehör så nu väntar dagen på mig. Jag har en leeedig dag framför mig, att spendera precis som jag vill.

Kommer att bli aktiviteter i form av kaffedrickning, träning, lunchning, sväng med bilen hit å dit. Å sådant som jag gillar och tycker om.


Har lite annat också att ordna med, som att ta redapå vart mina grejjer från Göteborg är. Saknar endel av detta så det vore inte fel att ha dom i närheten snart.


Av Emma - 1 juni 2008 12:21

Så nöjd så.


Jag lagade till en kanongod räksallad.

Det goda brödet trehörning fanns ju på ica här

sedan massa Räkor,avocado,tomater,gurka,rödlök och den sedvanliga keson.


Snart får jag finbesök av Mia och Ebba.

Skall se om det finns nå fika å bjuda min gäster på.


Ikväll skall jag gå på bio och se what happend in vegas!

Av Emma - 1 juni 2008 08:36

Hade funderingar på att gå ut en tidig härlig prommenad såhär på morgonen nu. Stort NEJ.

Jag behöver äta först isåfall, jag är smal som fan och behöver feta till mig lite.Så dom här morgonprommenaderna är inte att tänka på mera.

Trots att dom är så himla härliga för mitt inre!

En annan tanke jag hade var att kila ner och äta en lyxig hotellfrukost. Bestämde mig för att det får också bli en annan dag.

Hotellfrukost med Lina:)


Idag är min favoritdag, söndag. Riktigt härliga dagar med just denna söndag knappt något planerat.

Skall träffa 2 nära och kära vänner.Annars är jag nöjd.


Mamma har sådana goda handplockade hallon i frysen, gissa vart dom hamnar nu snart?

På min egna frukost buffè!



Ovido - Quiz & Flashcards