Alla inlägg den 11 juni 2008

Av Emma - 11 juni 2008 23:49

Nu har jag serverat mat en kväll åt min gäster.

Lite avkoppling framför bloggar innan det är dags för sängen.

Till detta har jag fått mig en god kvällsmat i form av det obligatoriska.

Dom som känner mig väl vet vad det innebär.


Snart kallar sängen, MEN boken skall fram.Läser en sån bra bok så jag kan inte lägga den ifrån mig.


Adios

Av Emma - 11 juni 2008 08:46

Jo, fy den här morgonen har börjat PRECIS som jag vill ha mina mornar.En början på en bra dag helt enkelt.

Dagen idag bjuder på Lunch med en trevlig tjej. Träning på ett bra gym. Jobb på ett bra ställe.


Ja.Fint bara fint.


Mamma säger det "det är helt annat GO i idag än förr när du brukade va hem".

Jag får väl tro på henne för jag känner likadant.



Ovido - Quiz & Flashcards