Alla inlägg den 7 juni 2008

Av Emma - 7 juni 2008 23:08

Ja, denna kväll blir tidigare än gårdagen i alla fall.

Var på Ica och köpte Mango som jag trodde var mogen men ack så fel jag hade:(

Jag som sett fram emot riktigt god och mogen mango.

Nåja, fick bli annat gott som lördagsnjutning ikväll.

Imorgon blir det en tidig morgon har jag tänkt, Skall även passa på att komma med familjen och äta lunch i B4.


Just ja.En bil står här utanför som jag lånat mig.

Toyota Aygo- Men, den uppfyller inte mina krav. Det blir ingen toyota för mig, inte en aygo i alla fall.


God natt.

Av Emma - 7 juni 2008 10:17

Känner mig som en nybörjare på mitt jobb.

Egentligen är jag väl en nybörjare på nytt.Det är så jobbigt att upptäcka att jag inte är lika duktig och kan bära lika många tallrikar och hålla reda på beställningar.

Fan, jag suger ju. Hehe:)


Mina rutiner håller på att ändras mer än väl, å fy sjutton vad jag tycker att det är bra!

Jag har levt så inrutat och nu med annat jobb å hela köret är det inte så. Igår kom jag hem först vid 02 tiden. Så då stiger jag inte upp kl 6 på morgonen. Helt annat. Det är bra för mig detta.

Jag har fått annat att tänka på än träningen, maten och jobbet.


Idag är det lördag.Inga måsten ingenting.

Skall gå ut på stan snart och försöka få tag i en present/liknande åt min lillebror som fyllt 14 år.

Sedan blir det morjärv och tårtkalas.

Just ja, NOVA en sväng idag också.Mina armar skall få vad dom tål.

Imorgon blir premiärpasset för mig på TC. Nästan 2 veckor sedan jag instruerat, nästan så jag glömt bort hur man gör;)


Ja just, jag drack ju vin och var på fest i Torsdags.

Jag kan bara säga, SÅÅ bra.

Madeleine hade ju ordnat med finfin mat,  och Lina med finfint tilltugg i form av jordgubbar,annanas och melon.


Nixpix.


Ska ringa efter den där bilen nu.Jag vill ha en kärra! 

Ovido - Quiz & Flashcards