Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Emma - 4 juni 2008 22:50

Inte i vanlig ordning men jag har just käkat i mig ett riktigt gott Ciabatta bröd. Ciabatta tomat och oliv.

Jag behövde dessa kolisar efter träningen ikväll.


Självklart blev det endel annat i magen också.Proppmätt och proppnöjd över att ha lite förändring i mitt annars så inrutade rutinliv.

Små små myrsteg åt rätt håll hoppas jag.

Av Emma - 4 juni 2008 18:47

ÅHÅHÅH.


Igår var jag på Team sportia här i Kalix.Blev totalt förälskad i ett ljusgult nike linne. Den där modellen jag älskar. Till min besvikelse fanns det inte i min storlek. Idag hittade jag det.På Inter Sport. Ingen kan va gladare nu än jag. Ljusgult som sommaren! Så fiiiint.
Fanns flera andra färger jag inte sett förr.


MMm, vet ni.Nu skall jag ut på balkongen en stund innan det blir Body Pump för hela slanten.Känner att konditionsträningen skall få ligga liiite på hyllan ett tag. I alla fall konditionsträningen på den nivå jag höll på med i Göteborg... fast.. Body Pump vet jag inte vart jag skall lägga.



Av Emma - 4 juni 2008 17:21

Idag har jag legat och solat mej mest hela dagen.

Det var ju för sjutton hur härligt som helst, fastän någonstans där inne maler tankarna på.... borde jag egentligen inte göra nåt annat?

Det är nästan så jag får dåligt samvete av att ha det så skönt.


Ikväll, jag skall bort till Träningscompaniet. Å tillsammans med dom andra instruktörerna gå igenom hela nya Body Pump koregrafin!

Kanon tycker jag med tanke på att jag inte var på denna kvartalen:)



Tjing.

Ovido - Quiz & Flashcards