Alla inlägg den 13 juni 2008

Av Emma - 13 juni 2008 07:38

Jag skall ge mig själv världens bästaste frukost snart.

Väntar bara på affären skall öppna, för jag skall ha nybakta trehörningar.

jag har färska jordgubbar,mango,nykokta ägg,keso,paulun musli och inte att förglömma

KAFFE


Godmorgon

Av Emma - 13 juni 2008 07:30

Jojjomennsan,klart dom var fina baltjejjerna och killarna.

Oj så fina.Jag gick inte ens på min egen bal mest för att jag är snål. Jag känner inte för att lägga ner så mycket pengar på just det.Det var inte viktigt för mig.

Jag lever just nu på ett helt annat sätt än vad jag gjorde för några månader sedan. Jag känner mig helt lost, helt på noll med att inte veta vad som händer, vad jag skall göra, vad jag vill?

För några månader sedan kände jag, WOW jag vill alltid jobba här på Sats. PÅ den här tjänsten med dom här människorna.Det förändras.

Jag är rätt ombytlig av mig.


Vilken skön joggintur jag tog mig igår!Strandprommenaden i kalix är fin.Det gick bra och lätt.

Imorgon kommer jag jobba ensisådär 18 timmar... HUR,TUSAN,SKALL DET GÅ? När var jag igång i fartfylld miljö så länge sedan sist?


Sen kväll ikväll. Puh.Nåja.Jag måste komma in i dom gamla banorna igen:S

Ovido - Quiz & Flashcards