Alla inlägg den 21 juni 2008

Av Emma - 21 juni 2008 16:57

JAg tycker det är rätt skönt att midsommaraftonen är över.

Vissa helger(storhelger)är det alltid sån press och stress att allt skall vara så bra,stort och festligt.

MIdsommaren är en sån helg.

Min midsommar firades i Töre, tillsammans med Robert,Elin,Jarko och Lina.

Väldans trevligt med god mat och gott dricka.

Grillade kött och åt jordgubbar,paj och vaniljvisp.

Efter maten tog Elin fram det goda från barskåpet och jag var inte sen att smaka på dessa olika drycker.

Sovandes i Töre och tidig morgon idag.

Herregud så man kan ha det trevligt!


Jag är hemma hos mamma igen och bakar mitt underbara dinkelbröd som inte har funnits hos mig på ett tag.Lukten som börjar infinna sig i lägenheten påminner mig om HUR jag saknat det.

Gjorde en liten förändring och satte i rivet äpple istället för hallon.

Håller samtidigt för fullt på att öva in Coreprogrammet som jag skall köra i Luleå på Måndag, då är det nämligen dags.

Premiärkörning:)

Ovido - Quiz & Flashcards