Alla inlägg den 23 juni 2008

Av Emma - 23 juni 2008 22:54

Jag som trodde jag skulle ha det riktigt lugnt och skönt här uppe i Norr.

I alla fall Juni månad, så är det inte.Men jag känner mig själv och jag vet att jag vill jag vill ha saker att göra.

Min måndag, en bra dag i mitt tycke.

Startade med jobb sedan blåste jag till Luleå.Jag körde mitt premiärpass på inpuls.Å, vilket ställe och vad jag är glad att jag tatt mig an det.

Visst det är en bit dit, men jag ser det som så.Den kicken jag får efter passen då det är så mkt folk gör allt!

Samtidigt får jag ju se nåt annat (Luleå) för en stund, samt att jag får in en fot lite här och där.

Kommer befinna mig endel i Luleå i sommar, så. Hoppas på att få ta en fika med er jag känner i denna fina stad!


Nåväl.Nu är det bara sova.Har tom hunnit med en kaffe på B4 ikväll.

Bra ställe det där.

Ovido - Quiz & Flashcards