Alla inlägg den 16 juni 2008

Av Emma - 16 juni 2008 23:06

I att leva och inte leva.

Jag är så levandes nu så det känns ända ut i fingertopparna.


Hastigt och lustigt blev jag fullbokad hela denna veckan också. Jobb,Å jobb.

Endel svängar till Luleå under den kommande veckan, men en sak som känns ovant får jag väl säga är att träningsmängden har dragits ner. Jag tycker det är bra för mig.


Idag fick jag mig finfina träningskläder inköpt. Nike,BetterBodies och.... JA nike. Dumt, kom på efter inköpet att jag har ju rabatt om jag handlar det på Inpuls.

Nåja.Redan gjort.


God kväll

Av Emma - 16 juni 2008 06:40

Nu skall jag ner till hotellet för att få i mig en härlig hotellfrukost innan jag tar på mig KockRocken för första arbetspasset i Hotellets kök:)


Ny vecka, det är inte annat än kul.Midsommarveckan trots allt! Ledig hela helgen(nästan).

Det ända som känns lite ovant är att jag som legat på att köra minst 5 gruppträningspass i veckan kör så mkt mindre.

Men, jag tror det är bra för mig. Hinna med sin egna träning och sig själv lite mer.

Mer av vila-kroppen skall hålla lääänge.


Ovido - Quiz & Flashcards